עדי ואיתי מזור

משכנתא במחיר למשתכן ביבנה

הגענו לפתרונות 358 דרך כנס מחיר למשתכן בו עומר הציג את פעילות החברה. יש לציין שאנחנו מחשבים עצמנו לזוג די מבין עניין ואוטודידקט בהמון נושאים (*האישה כלכלנית עושה ליווי פיננסי לקבלני בניין ויזמים, ואני איש מכירות לשעבר ובעל עסק שקשור בתחום הבנייה), עם זאת אנו מבינים שמשכנתא זה תחום שצריך להבין בו מספר דברים. לא תוכל לבוא בלי רקע או עם רקע בסיסי שקראת ברשת ולעשות את זה נכון – אתה תנסה לחסוך כמה אלפים בודדים על יועץ משכנתא ותשלם תוספת של כמה עשרות במשכנתא במקרה הטוב ובמקרה הגרוע אולי 100 אלף או יותר. וכשתגיעו לבנק תקבלו יועץ משכנתא לרשותכם שידאג לכל הצרכים של הבנק, (כל הצרכים של הבנק!).לכן, אנחנו הבנו שנזדקק למישהו שיפקח וינהל את התהליך לטובתנו ולא לטובת הבנקים.
בשלב הראשון היתה פגישה עם עומר שבנה לנו את התמהיל והעביר את התיק שלנו לידי דורון, היועץ שלנו מטעם פתרונות 358. עומר ודורון כימתו את ההכנסות שלנו וההוצאות שלנו ואחרי תחקור לשנים קדימה, הבינו מה נכון לנו להוציא ומצד שני גם דאגו ליצר מסלול שלא יקרע לנו את הכיס – סוג של פשרה בין הרצוי למצוי. אנחנו חייבים לציין שזה לא היה עובד אותו דבר בלי דורון – היה פה יתרון משמעותי שלי כלקוח שבאתי עם דורון ועם השם של פתרונות 358 לבנקים (גם לבנקאי יש אינטרס גדול להציע לנו את הטוב ביותר בגלל שהוא בא מהתחום ויכול לשלוח המון לקוחות נוספים, מה שמהווה יתרון במיקוח). לא כל בנק התאים לנו, בסוף מצאנו את מה שחיפשנו ואולי קצת הפתיעו אותנו לטובה.
מעבר למקצועיות ולרמה הגבוהה של האנשים, קיבלנו תחושה של אכפתיות לכל אורך הדרך. במדינה שלנו אנחנו רגילים לפעמים להתאכזב מהבטחות של נותני שירות ,פה קיבלנו את ההיפך ויצאנו מופתעים לטובה!
על כן הרגשתי לנכון לכתוב מגילה זו ללקוחות העתיד של פתרונות 358.
נ.ב גם אחרי סגירת המשכנתא קיבלנו מענה מצויין לכל שאלה שעלתה והמשכנו להתייעץ על נושאים שונים שעלו מול הקבלן.

תודה רבה על הכל!
אנחנו בטוחים שעם יחס כזה תצברו עוד המון לקוחות מרוצים כמונו

עדי ואיתי מזור
רמת גן