רותם ונדב עמיר

התחלנו תהליך לקיחת משכנתא עבור רכישת משק מתהליך של כינוס נכסים.
תהליך ארוך יחסית שמכיל בתוכו מורכבויות שונות שחלקן לא קיימות ברכישה רגילה.
כחלק מהתהליך ביצענו ניתוח כלכלי של כלל התכניות המשפחתיות הנוכחיות והעתידיות וביחד עם עומר ואורין בנינו תכנית כלכלית מ "א". ועד "ת" למימושן.
לקראת השלמת תהליך הרכישה דבר שלקח זמן רב יצאנו למכרז מול מספר בנקים… גם כאן בגלל אופי הרכישה המשא ומתן מול הבנקים היה יחסית ארוך ומורכב וכלל גם אספקטים משפטיים. חברת פתרונות הובילו אותנו בסבלנות ובמקצועיות לאורך כל הדרך ובסופו של דבר גם סיפקו את הסחורה בדמות ריביות אטרקטיביות עבור משכנתא יחסית גדולה.
גם כשהגיע רגע האמת ונדרש היה לחתום על מסמכי המשכנתא הגיע נגיף הקורונה ומוסדות המשק החלו לסגור שעריהם והבנקים התחילו להאט את קצב העבודה ומתן ההלוואות והסניפים נסגרו לקבלת קהל. ביחד עם אורין ועומר השלמנו את כלל המסמכים במירוץ נגד הזמן תוך שלושה ימים והצלחנו לחתום על משכנתא בתוך סניף בנק סגור לקבלת קהל ביום האחרון לפני תום תוקף הריביות ורגע לפני שהן קפצו מעלה.
העובדה שיש גורם מקצועי שמחובר להנהלות הסניפים ומסוגל לקדם דברים עבורנו בתהליך עם מורכבויות גדולות כפי שאנחנו חווינו היא חסרת תחליף ובמילים פשוטות לא פחות מהצילה אותנו. וכל זאת בצורה מקצועית.. עם זמינות ומתן מענה לכל שאלה בלי לוותר כהוא זה על סוגיות מהותיות מול הבנקים.
רק נשאר לומר תודה

ממליצים בחום

רותם ונדב עמיר